Annons:
Etikettelitserien-herrar
Läst 819 ggr
giffan
2014-10-07 23:11

Se matcher

Kan man se elitserie matcherna på webben?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
[GIKmio]
2014-10-08 10:12
#1

TV4 Play sänder matcher tror jag.

giffan
2014-10-09 23:03
#2

Jo, men är det det enda stället man kan se..?

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

[GIKmio]
2014-10-09 23:07
#3

Jag vet inte. Man har blivit van att det visats mycket handboll på TV tidigare och inte varit så beroende av Webb-TV.

papa-bear
2014-10-10 21:13
#4

elitserien eller vad högsta serien heter här i sverige ses på tv4 sport eller deras playkanal, champions league på 10.an.

för en som är intresserad, men snål. så blir det ju inget annat än champions league handboll. ett tips om ni vill se fler matcher i champions league, så finns ju laola1.tv. det brukar vara upplagt på förstasidan vilken som är game of the day, men tar man fram live schedule så brukar man kunna välja andra matcher. vissa restriktioner finns dock pga rättigheter, så de svenska matcherna brukar inte visas, men de visas ju på 10.an för det mesta.

[GIKmio]
2014-10-10 21:19
#5

Jag vet att det frågas en del om webb-sändningar främst genom sportbladets textrapporteringar. Ibland brukar rapportören ge en länk som få vet om. Men när det gäller handboll så är det nog TV4play på nätet som gäller främst om inte klubbarna har webbsändning på hemsidan eller att sportredaktionen på lokaltidningen kör webbsändning.

Upp till toppen
Annons: