Annons:
Etiketteuropamästerskap
Läst 1107 ggr
[GIKmio]
2014-12-17 21:59

Hur går det i dam-EM 2014?

Sverige är klara för semifinal i dam-EM i handboll på fredag.  Men hur tror du det går för Sverige i turneringens avslutande skede?

Annons:
[GIKmio]
2014-12-17 22:35
#1

Jag tror dessvärre att dom sjuka och krassliga  norskorna kvicknar till och att man med sin rutin vinner semin över Sverige. Men svenskorna vinner bronsmatchen..

[Carpinus]
2014-12-18 07:42
#2

#1 Jag tippar finskt och är än mer pessimistisk. Ingen skulle bli gladare än jag om jag har fel, men jag tror att det blir tufft de två återstående matcherna. Oavsett vilket så har tjejerna bjudit på härlig underhållning med sin offensiva och optimistiska gladhandboll och  Helle Thomsen och Thomas Simonsson bör ligga bra till för titeln "Årets tränare"!

[GIKmio]
2014-12-21 09:51
#3

Återstår att se i kväll hur det hela slutar.

[Carpinus]
2014-12-21 10:44
#4

Misstänker att Montenegro kommer att tillämpa framgångskonceptet från andra halvlek senast de möttes, med att möta upp med muren längre ut på planen. Sverige har givetvis analyserat den risken, skulle kunna tänka mig att man kommer att bemöta det med en breddning av spelet i hörnen samt mycket snabbare kontringsspel. Sedan gäller det att målvaktsspelet fungerar från start och hela vägen!

Upp till toppen
Annons: