Annons:
Etiketthalvtid-utanför-ämnet
Läst 2411 ggr
Bettan
3/15/12, 12:04 AM

Oj, oj, oj

I den här tråden kan vi prata sol och glädje, tråkigheter och att annat som inte är handboll.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Annons:
Bettan
3/15/12, 12:05 AM
#1

Nu är onsdagen över och vi går över till torsdag medan jag går över i sängläge.

Sov gott.

Ha en bra dag

Sport iFokus

EvaG
3/15/12, 2:50 AM
#2

God morgon. Mitt arbetspass har slutat och nu väntar jag på att tevattnet ska bli klart. Det blir en kopp te innan läggdags. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/15/12, 10:07 AM
#3

Dagen började med återbesök med sonen hos läkaren. Annars är deten  "ledig" idag och ensam hemma. Planerna blir långpromenad med hunden, städning av barnens rum, matlagning och läxförhör.

Hoppas ni får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/15/12, 11:25 AM
#4

Sitter just nu med en kopp te "Solnablandning" heter smaken. Sedan ska jag rulla till Ica Maxi och riva hyllorna.

Sköt om er

Gittan
3/16/12, 9:14 AM
#5

Det är fredag idag. Hoppas på bra väder i helgen för då blir det långpromenad med hela familjen. I kväll ska vi ha lite fredagsmys tillsammans.

Hoppas ni alla får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
3/17/12, 10:29 AM
#6

Lördag igen, men det hade väl kunnat vara likafint väder som det var under veckans vardagar. Icke sa Nicke, men promenad blir det i alla fall. Nu hoppas jag ni alla fär en fin, trevlig och bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Leffe
3/19/12, 11:20 AM
#7

Här blåser det av bara katten. Jag hade tänkt rullat iväg och handlat, men spar det till en annan dag,

Sköt om er

EvaG
3/19/12, 12:02 PM
#8

Här är det klart väder och cirka 5 grader plus. Nyss vaknat efter att sovit ut. Det var lite ovanligt att arbeta söndagnatt. Nu är det bara promenad och en matbit. Därefter lite lugn och ro innan det är ett nytt arbetspass. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
3/19/12, 12:57 PM
Leffe
3/20/12, 1:15 PM
#10

Mulet ute och känner mig mulen själv också. Väntar med spänning på min beställda filmbox. De ska komma under den här veckan och är en TV-serie som heter Trauma

Sköt om er

Leffe
3/21/12, 9:07 AM
#11

I dag ska jag ge mig till känna hos vampyrerna. Det är åter dags för blodprover. Solen skiner trots det.

Sköt om er

Leffe
3/22/12, 11:19 AM
#12

Solen skiner och katterna med den. De ligger innanför fönstren mitt i solljuset och bara njuter

Gittan
3/22/12, 12:13 PM
#13

Har rast på jobbet och passar på att komma in hit en stund.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Leffe
3/23/12, 3:29 PM
#14

Äntligen kom jag in på iFokus. Solen skiner och katter njuter och jamar på balkongen medan en helikopter cirklar ovanför

Sköt om er

giffan
3/23/12, 7:35 PM
#15

Har varit underbart väder idag…

Såg att många haft problem med inloggningen idag, jag har varit här till och från då jag alltid är inloggad.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Leffe
3/24/12, 12:59 PM
#16

Solen tittar fram lite. Svalt än så länge. Idag blir det mycket TV-tittande - SM-final damer i bandy samt hockeykvalet. Eftermiddagen är med andra ord fullbokad.

Sköt om er

Gittan
3/26/12, 7:45 AM
#17

En måndag helt för mig själv. Har precis vinkat av barnen vid skolskjutsen. Ska passa på att jobba lite på gården för nu har nog våren kommit. Hoppas ni får en bra dag idag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
3/27/12, 9:11 AM
#18

Solen försöker tala om att även den är vaken, men det tar nog ett tag till innan den vaknat helt. Den behövs för morgonen var ganska kall. Det kände jag när jag vinkade av barnen vid skolskjutsen och gick på en kortare promenad med hunden. Hoppas nu att ni alla får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/27/12, 11:12 AM
#19

Jag väntar med spänd förväntan på kvällens möte mellan Timrå och Djurgården i ishockey.

Sköt om er

giffan
3/27/12, 11:40 AM
#20

Här blir det handboll i kväll… Lif spelar kval match ikväll.

Håll tummarna!

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
EvaG
3/28/12, 6:29 AM
#21

God morgon. Hemkommen från arbetet. Trött och sängen väntar. Självklart måste jag in här först för att läsa och skriva. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
3/28/12, 8:09 AM
#22

Onsdag. Barnen i skolan, sambon har sovmorgon och själv ska jag in till kontoret. Så på hemvägen plockar jag upp barnen så kommer de hem lite tidigare än vanligt. Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/28/12, 9:47 AM
#23

Nu väntar vampyrerna på mig så de kan ta lite blodprover igen.

Gittan
3/29/12, 9:42 AM
#24

Nu är det snart helg igen. Vädret i dag ser inte allt för lovande ut. Jo vill man inte ha sol så blir det nog bra. Har precis varit på långpromenad med hunden. Ska snart åka in till kontoret, men det blir ingen hämtning av barnen för de vill åka med skolskjutsen. De vill vara på fritds idag.

Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
3/29/12, 11:16 AM
#25

Ska till ICA och handla. Det behövs bland annat ostbågar då det är en viktig match i ishockeyns kvalserie i kväll

Sköt om er

Bettan
3/29/12, 12:03 PM
#26

I kväll ska jag iväg och kolla kvalseriehockey - Djurgården mot Örebro.

Ha en bra dag

Sport iFokus

giffan
3/29/12, 2:29 PM
#27

Hockey är inte riktigt min grej, men den matchen låter spännande =)

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
Leffe
3/30/12, 12:05 PM
#28

Min sjuka katt Lilleman har börjat äta lite mer gourmemat, spinner mer, jamar och leker lite. Så det verkar som det fortsätter åt rätt håll

Sköt om er

giffan
3/30/12, 1:09 PM
#29

#26 Hur gick det?

#28 Låter bra  tycker jag.

Ikväll har grabbarna träning och i morgon hemma match..

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

giffan
3/31/12, 2:46 PM
#30

Idag är en jobbig dag. Min bror skulle fyllt 40 om han varit med oss i dag.

Men som tur är så lyckades Lif p-99 att vinna sin sista match för inomhus säsången, och det rejält. Så det gjorde ju att allt känndes lite bättre.

Samtidigt så skriver äldsta sonen högskoleprov… hoppas det går bra.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Gittan
4/1/12, 10:18 AM
#31

Nu ska jag och sonen gå på promenad med hunden i det fina vårvädret.

Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


giffan
4/1/12, 2:43 PM
#32

Ruggigt väder här, passa när man här städ (sanering) dag.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

giffan
4/2/12, 9:57 PM
#33

Lika konstigt väder idag…

Idag skulle min mamma ha blivit 84 år om hon varit med oss.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

EvaG
4/3/12, 7:20 AM
#34

God morgon. Solen skiner, men det är kallt. Det dröjer ännu ett tag tills solen värmer upp direkt, men bakom hörnet väntar sommaren. Egentligen om man tänker efter så blev inte vintern så väldans lång. Ja nu önskar jag er en härlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Gittan
4/3/12, 9:04 AM
#35

Helt underbart väder. Nu blir det långpromenad med hunden. Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
4/4/12, 10:39 AM
#36

Solen skiner, men det är kallt. Jag ska iväg och ta lite blodprover senare under dagen.

Sköt om er

Gittan
4/4/12, 1:49 PM
#37

Fick köra barnen till skolan i morse. Det hade blivit någon miss någonstans. Sedan passade jag då på att åka till jobbet och fixade lite. Nu har jag precis kommit hem igen med en massa arbete med mig som ska göras hemifrån.

Jag hoppas att ni tar hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
4/5/12, 8:41 AM
#38

Idag slutar barnen tidigare i skolan och sedan börjar påsklovet. Påsklovet är ju det lov barnen har svårast att hitta på aktiviteter. Ingen snö och inget badväder. Mitt mellan vinter och sommar.

Ni som ska ut på vägarna ta det försiktigt. Ta hand om er allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
4/5/12, 11:33 AM
#39

Idag är åter en lugn och stillsam dag. Katterna ligger och sover. Tänker nog som mig angående dagen.

Sköt om er

Leffe
4/6/12, 11:01 AM
#40

God förmiddag. Det kommer några vita korn ute just nu, men det ska visst komma mer.

Sköt om er

giffan
4/6/12, 9:14 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#41

Har varit i snöstorm på ponnytrav idag…

Det slutade med en fin 4 plats, och vi är riktigt nöjda.

Men vädret fick gärna varit lite bättre.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Annons:
EvaG
4/7/12, 10:34 AM
#42

En lugn dag innan det är dags för att arbeta igen. Önskar er alla en trevlig och glad påskafton.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

giffan
4/8/12, 8:47 AM
#43

Datorn här vill inte fungera. här bara mobilen just nu och det är lite svårt på iFokus. återkommer när datorn är igång.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Leffe
4/8/12, 11:56 AM
#44

Nyss uppstigen. Pysen ligger kvar under täcket och sover. De andra katterna är nu på balkongen trots kylan.

Trevlig fortsättning på påsken och sköt om er

Gittan
4/10/12, 10:12 AM
#45

Nu ska jag och dottern in till stan och shoppa lite inför den kommande sommaren.

Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
4/10/12, 12:00 PM
#46

Jag tar det lungt och stilla idag. Inget vackert väder att tala om.

Sköt om er

Gittan
4/12/12, 9:16 AM
#47

Nu ska jag iväg till jobbet. Vid lunchtid kommer barnen och sambon och vi ska ut och äta lunch tillsammans,

Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
4/12/12, 2:54 PM
#48

Solen skiner över Solna så jag ska ta och rulla till affären och handla lite.

Sköt om er

Annons:
Gittan
4/13/12, 6:28 PM
#49

En lång arbetsdag går mot några sköna lediga dagar.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Kjelle
4/14/12, 12:12 PM
#50

Ensam hemma. Sambon och barnen är hos hennes föräldrar och hälsar på. De gav sig i väg medan jag sov. De ville inte väcka mig. Det innebär att jag får fixa lördagsmiddagen i stället. Hoppas ni har och får en bra dag.


Kjelle
4/15/12, 11:47 AM
#51

En stillsam och spänd förväntan inför handbollsslutspelet och hockeyfinalen i TV. Hoppas ni får en bra dag. Jag vet hur min dag kommer att bli.


Catwoman
4/15/12, 1:11 PM
#52

Nu ska jag i väg och se Syrianska spöa AIK i fotbillsallsvenskan. Ha en kul dag ni också.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Bettan
4/15/12, 5:39 PM
#53

#52 AIK vann ju.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Gittan
4/16/12, 8:09 AM
#54

Ledigt idag och det innebär städning här hemma. Mulen himmel. Hoppas det blir sol.

Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
4/18/12, 11:20 AM
#55

Här är det lugnt. Barnen i skolan. Själv ska jag jobba med arbetet hemifrån resten av dagen. Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Gittan
4/20/12, 12:04 PM
#56

Här är det nederbörd. Idag var tanken att jag skulle göra lite nytta i trädgården, men spar det till ett senare tillfälle. Gör lite städning inne istället. Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
4/21/12, 9:46 AM
#57

Det är inte ofta man har kostym och slips. Nu är det till och med mörk kostym med slips. Ska på någon diplomeringsceremoni på Handelshögskolan. Ena systersonen är inblandad. Inte nog med kostym, man måste redan vara uppe och göra sig i ordning. Katterna är nästan i uppror! Och jag är dödstrött

Sköt om er

Leffe
4/22/12, 12:23 PM
#58

Idag ska jag hjälpa en kamrat med hans dator och samtidigt bli bjuden på middag. Här regnar det, men det bekymrar inte katterna, Alla sover i sängkammaren utom en av skogisarna. Hon ligger på balkongen och sover

Sköt om er

Gittan
4/24/12, 1:34 PM
#59

Sitter på jobbet. Just nu med en liten rast så jag kan passa på att titta lite på internet. Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
4/25/12, 9:12 AM
#60

En fin och solig dag idag och jag ska in och sätta mig på kontoret. Ska se vad jag kan ta hem och arbeta med hemifrån.

Nu vill jag att ni tar hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
4/26/12, 11:52 AM
#61

Har nu gjort dagens hemarbete som jag fått från jobbet. Nu ska jag jobba lite i trädgården. Sedan är det dags laga middagen så den är klar när barn och sambo kommer hem.

Ta nu hand om er

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
4/27/12, 9:53 AM
#62

En fin dag verkar det bli och då ska man in till jobbet och fixa. Sedan är det helg och man får vara med barnen och sambon hela dagarna - underbart. Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Kjelle
4/29/12, 9:42 AM
#63

Fint väder ute och i dag har sambon bestämt att hela familjen ska gå på långpromenad med hunden. Fast det dröjer en stund till för barnen är precis på väg upp från sängarna.


Leffe
5/1/12, 12:02 PM
#64

Vanliga sommartecken här hemma: Barn skriker, stimmar och leker på gården. Mammorna ropar från sina balkonger till barnen. Det börjar komma upp grillos i lägenheten från grillning på gården. Elitserien i speedway börjar.

Med andra ord - sommaren är här

Gittan
5/3/12, 4:34 PM
#65

Härligt väder och vi satt ute och åt middagen. Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


EvaG
5/4/12, 1:51 PM
#66

Sitter i solen och njuter. Helt underbart. I kväll  är det dags för arbete igen. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

EvaG
5/5/12, 8:24 AM
#67

God morgon till en ny dag säjer jag som ska lägga mig efter nattens arbete. Hoppas ni får en trevlig lördag med allt vad det innebär.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
5/6/12, 9:44 AM
#68

God morgon. Idag är det några intressanta hockeymatcher på teven och i kväll är det ena syrrans födelsedag

Sköt om er

EvaG
5/7/12, 6:52 AM
#69

God morgon till en solig morgon. Bara det blir lite varmare kommer jag ta en termos med kaffe och gå ut och sätta mig på parksoffan. Njuta några timmar. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
EvaG
5/9/12, 6:29 AM
#70

God morgon. Sitter här med en kopp te innan det är dags sova några timmar efter nattens arbete. Hoppas solen är kvar sedan när jag vaknar. I så fall blir det några timmar på parksoffan. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Gittan
5/9/12, 7:31 AM
#71

Morgonens lugna stund. Sambon har åkt och barnen sitter och äter frukost innan de ska till skölan. Sedan är det dags för mig att åka till jobbet. Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
5/9/12, 12:30 PM
#72

Nyss uppstigen. Uppdaterade min hemsida i natt och så g en film innan jag gick och la mig.

Sköt om er

Bettan
5/9/12, 12:44 PM
#73

Jag har varit ute och sprungit på förmiddagen.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Leffe
5/11/12, 12:34 PM
#74

Helt plötsligt försvann solen. Nu är det bara grått på himlen. Nu har det börjat regna. Fast det är varmt och skönt. Det är en lugn dag och jag kommer titta på hockey på teven. 
Sköt om er

Gittan
5/13/12, 8:18 AM
#75

Övriga familjen sover fortfarande. Jag och vår hund Bonzo sitter ute på verandan och njuter av en fin sol på himlen. Det ser ut att bli en helt underbar dag. Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
5/14/12, 9:57 AM
#76

Snart ska jag iväg till Karolinska för gångtest. Gör det varje halvår och det innebär att jag ska gå så långt som möjligt på plan mark under sex minuter. Mitt rekord är 240 meter. Hoppas jag kan slå det för då vet jag att medicinen verkar.

Sköt om er

Annons:
Gittan
5/15/12, 10:09 AM
#77

En skön förmiddag. Ska ta och jobba lite i trädgården. Har tid på mig till fyra då det är dags att börja med maten så den är klar när barnen och sambon kommer hem.

Ta nu hand om er allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
5/16/12, 2:43 PM
#78

Nu ska jag och sambon åka iväg på en barnfri minisemester. Vi kommer hem på söndag igen.

Ta nu hand om er

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
5/20/12, 10:25 AM
#79

Idag är jag bara trött, trött och trött. Det är nog en biverkning av nya medicinen som jag började med i tisdags. Kommer nog sitta på balkongen och sova i solen.

Sköt om er

Gittan
5/21/12, 10:51 AM
#80

Solen skiner och ledig från jobbet idag. Kan man önska sig mycket mer? Hoppas ni alla får en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
5/21/12, 12:43 PM
#81

Nu ska jag rulla ut i solen och bland annat till apoteket och hämta ny medicin.

Sköt om er

Leffe
5/23/12, 11:36 AM
#82

Härligt väder idag också. Snart dags kasta ut teven och datorn.

Sköt om er

Gittan
5/24/12, 8:55 AM
#83

Solen skiner, barnen i skolan. Idag ska jag hjälpa mina föräldrar att få lite snyggt på deras gård inför sommarens traditionella "western-party". Det är då alla i området samlas och leker the Wild West med mat, dans och musik. Detta började långt innan jag var född. I år har mina föräldrar värdrollen.

Hoppas ni alla får en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Leffe
5/24/12, 10:53 AM
#84

Jo solen skiner. Rexarna ligger redan på balkongen, men absolut inte skogisarna - de sitter och tittar ut genom köksfönstret istället. Ska ut och köpa billiga karameller - extra pris. Har möte med styrelsen i patientföreningen för PAH i kväll.

Sköt om er

Bettan
5/24/12, 12:04 PM
#85

Nu verkar sommaren ha kommit!

Ha en bra dag

Sport iFokus

Gittan
5/25/12, 9:17 PM
#86

Vilken härlig fredagkväll. Sambon och jag sitter på verandan med varsitt glas rödvin. Ha en trevlig kväll.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
5/26/12, 8:33 AM
#87

Uppe och har en lugn stund med en kopp kaffe, Övrig befolkning i huset sover. Ska gå ut en promenad med vår hund denna fina morgon. Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
5/27/12, 11:01 AM
#88

Vi ska på långpromenad och mysa i stillsamma skogen.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
5/28/12, 7:22 AM
#89

Ser ut att bli en fin dag till. Ska in till kontoret och tar barne med så slipper de skolskjutsen nu på morgonen. De kan vara hemma en halvtimme längre.

Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
5/29/12, 8:30 AM
#90

Solit ute. Barnen i skolan. Hunden har tagit ut mig på promenad. Nu ska jag göra lite arbete hemifrån och sedan städa. Ska nog hinna med lite pausar i solen också. Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Leffe
5/29/12, 1:26 PM
#91

Trodde det skulle vara varmare idag än vad det är. Sitter och slötittar lite på tennis. Katterna njuter av solen på sängen.

Sköt om er

Gittan
5/30/12, 10:01 AM
#92

Sol och idag är det varmare än i går. Ska ned till badplatsen och göra i ordning den. Det är min familj som har det uppdraget denna sommar. Kratta och göra fint i sanden.

Ta hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
5/30/12, 11:34 AM
#93

Nu har vi riktig sommar. Solen skiner och plötsligt är det bara mulet. Ser ut som det kommer bli regn.

Sköt om er

Gittan
5/31/12, 10:01 AM
#94

Har inte heller sovit så bra i natt. Det känders som klockan ringde precis efter det jag somnat.

Ha nu en bra dag allihopa.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
6/2/12, 12:44 PM
#95

En bra dag att sitta och titta på lite inspelade TV-program. Katterna verkar ta dagen med ro.

Sköt om er

Bettan
6/2/12, 3:09 PM
#96

Jag sitter och tittar på Franska öppna i tennis.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Leffe
6/3/12, 12:44 PM
#97

Och regnet det bara öser ner

Sköt om er

Annons:
Gittan
6/4/12, 8:21 AM
#98

Dåligt väder. Barnen och sambon har åkt och snart åker jag också för att utföra mitt arbete för dagen.

Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
6/5/12, 4:15 AM
#99

God morgon. Idioten Leffe sitter framför teven och tittar på finalen i Stanley Cup. Hockey på toppnivå. Spännande. Sedan får vi se hur pigg man blir under dagen.

Sköt om er

Bettan
6/5/12, 11:14 AM
#100

Var matchen värd att se? Nu är det sol och hoppas det fortsätter så. Då kanske vi kan få lite värme också.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Kjelle
6/8/12, 2:15 PM
#101

Hem tidigt idag. Måste ta emot barnen då sambon är på konferens. Det är i alla fall en fin dag. Hoppas ni också har en bra dag.


Leffe
6/11/12, 11:33 AM
#102

Har legat och dragit mig i sängen tills nu. Nu ser jag med spänd förväntan fram mot Sveriges premiär i fotbolls-EM. Sedan har vi engelsk speedway i TV-rutan och natten Stanley Cup final i hockey får inte glömmas bort. Herre gud vad jag är upptagen!

Sköt om er

Bettan
6/12/12, 5:04 PM
#103

Nu har det börjat regna här. Idag har det gått från sol till regn.

Ha en bra dag

Sport iFokus

Catwoman
6/12/12, 5:10 PM
#104

#103 Det kallas med ett fint ord för sommar.

Var positiv -må bra

Bandy iFokus

Annons:
Leffe
6/17/12, 12:45 PM
#105

Nu ska jag över till min syster och hjälpa henne med lite tips och råd angående borrning i väggen. Ute regnar det.

Sköt om er

Gittan
6/20/12, 7:59 AM
#106

Hos oss började barnens sommarlov med att hela familjen fick någon typ av magsjuka och vi har alla varit sängliggande eller på toaletten. Nu har vi börjat återhämta oss.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
6/24/12, 3:04 PM
#107

Vid 12-tiden tittade solen fram. Vid 14-tiden ösregnar det. Nu är det sommar.

Sköt om er

Leffe
6/26/12, 12:20 PM
#108

Solen tittar fram mellan mörka otäcka moln. Katterna har ätit och min mage börjar påminna mig om att förtära något också. Man kan uttrycka det så att här hos mig är allt som vanligt.

Sköt om er

Kjelle
6/29/12, 12:13 PM
#109

I dag är det en fin dag.


Bettan
7/2/12, 11:41 AM
#110

Jag har precis kommit hem från en semesterresa som var toppen. Den hade allt inklusive sol.

Ha en bra dag

Sport iFokus

EvaG
7/3/12, 10:40 AM
#111

Ledig i kväll. Funderar på att åka över till Danmark och se hur nöjeslivet är där en tisdagkväll. Önskar er alla en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
7/3/12, 12:03 PM
#112

Vilket härligt väder. Kommer att åka till Solvalla och titta på eftermiddagstravet.

Sköt om er

Leffe
7/4/12, 10:49 AM
#113

Tänk andra dagen med full solstyrka. Ska det bli en sommar, hoppet finns

Sköt om er

Gittan
7/7/12, 12:15 PM
#114

Jag har och ska åter ut i solen och slöa. Det hjälper nog till så jag hämtar krafter efter att legat sjuk. Det är så skönt nu gubben hos sina föräldrar, barnen hos sin mormor och morfar. Och jag alldeles solo med sola. Ta nu hand om er och ha en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
7/8/12, 12:15 PM
#115

Solo hemma då barnen är hos mina förläldrar och sambon är hos sina föräldrar. Själv kände jag för att stanna hemma då jag fortfarande inte är riktigt frisk ännu. En varm dag med lite sol. Ta nu hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
7/9/12, 9:52 AM
#116

Det är måndag idag och jag är sjukskriven och barnen hos sina morföräldrar. Det innebar något så ovanligt som sovmorgon på en måndag, Det har regnat en del, men nu är vädrets makter lugna. De har väl insett att jag inte behöver gå ut mer än med hunden. Så de väntar till dess.

Ta hand om er

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Leffe
7/9/12, 11:51 AM
#117

Här funderar solen på om den ska titta fram eller ej. Det är mest moln på himlen. Vad ska då jag göra idag? Ja vem vet.

Sköt om er

EvaG
7/10/12, 3:05 AM
#118

Det är tidigt den 10 juli och det är kvavt ute. Arbetspasset är slut och nu ska jag försöka sova i denna värme. God morgon på er när ni kommer upp och jag önskar er en trevlig dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Annons:
Leffe
7/10/12, 12:40 PM
#119

Mulet ute, men det är ju sommar förstås. Det är varmt i alla fall.

Gittan
7/10/12, 2:33 PM
#120

Jag har lyckats med den otrevliga bedriften att sova bort halva dagen.. Kanske beroende på att jag haft svårt att sova de senaste dygnen.

Hoppas nu att ni tar hand om er.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


EvaG
7/12/12, 9:55 AM
#121

Ja då är  det torsdag och det är, som vanligt, mulet ute. Nyss uppstigen efer nattpass. Ont i huvudet. Misstänker det är åska i löften. Önskar er alla en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
7/12/12, 12:15 PM
#122

Nu har de varit här och bytt motorn till dörröppnarmaskineriet. Det har läckt hydralolja i hela farstun. Killen som bytte sa att det var konstigt för garantin gällde fortfarande. När han sedan bytt och kollade den gamla så gällde inte garantin längre. Fastighetsskötaren hade varit in och vridit på ventil när porten inte riktigt gått igen. Efter det har det sakta runnit mer och mer olja. Han borde ha märkt att ventilen läckte, men struntade i det tydligen. Det viktigaste var att porten låstes ordentligt. Det var jobbigare att fixa ojämnheterna i dörren efter alla inbrottsförsök tydligen. Det var ju dessa som gjörde att dörren inte stängdes riktigt.

EvaG
7/13/12, 3:20 AM
#123

Tror ni på skrock? Vilket som det är fredag 13:de. Hur många av er har sista arbetsdagen i dag innan semster? Vad som än händer och sker önskar jag er en bra dag.

___________________________
Var rädd om dem du älskar
_________________________

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
7/13/12, 12:21 PM
#124

Regnet öser ned och åskan dundrar. Sommar, sommar, sommar…. Det känns som en bra städdag med andra ord.

Sköt om er

Gittan
7/13/12, 3:45 PM
#125

Hos oss har det regnat mycket några dagar nu och mer ska komma. Gräsmattan ligger i princip under vatten. Ta hand om er

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Annons:
Gittan
7/14/12, 1:42 PM
#126

Nu har det slutat regna hos oss och nu ska det inte regna på minst ett par dagar. Jag hoppas blommorna i trädgården orka resa sig igen. De har böjt sig av vattentrycket. Vissa har gått av så mycket vet jag. Gräsmattan är dyngsur och mer eller mindre gungar om man går på den. Troligen kommer gräset att bli jättegrönt och fint.

Nu har jag att göra ute och barnen är åter hemma och i morgon kommer sambon. Så snart är ordningen återställd trota all regnande.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Gittan
7/15/12, 1:10 PM
#127

Vi fortsätter i denna tråd

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld


Inlägget är låst för nya kommentarer
Upp till toppen
Annons: